Heb je een vraag over behandelingen, afspraken of producten? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact op — ik help je graag verder.
Behandelt u ook likdoorns?
Ja, wij behandelen en verwijderen likdoorns. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de verzorging van eelt, kloven, ingroeiende nagels, schimmelnagels en wratten.
Hoe lang duurt een pedicurebehandeling?
Een pedicurebehandeling duurt gemiddeld 30 tot 45 minuten, afhankelijk van de conditie van de voeten.
Wat is een intake?
Een intake is een kort kennismakingsgesprek waarin u enkele vragen beantwoordt die relevant kunnen zijn voor uw voetbehandeling. Tijdens dit moment maak ik ook foto's van uw voeten en breng ik zorgvuldig in kaart wat ik zie aan de huid, tenen en nagels. Aansluitend start de pedicurebehandeling.
Ik wil alleen mijn teennagels laten knippen, kan dat ook?
Jazeker, dat kan. Wij bieden ook deelbehandelingen aan van ongeveer 20 minuten. Voorbeelden van deelbehandelingen zijn:
- Het knippen van teennagels
- Het verwijderen van een likdoorn
- Het behandelen van een ingroeiende nagel
Kan ik met pin betalen of moet ik contant betalen?
U kunt bij ons veilig en contactloos met pin betalen. Liever contant? Dat kan ook — graag wel gepast, omdat er geen wisselgeld aanwezig is.
Als ik (door omstandigheden) 15 minuten te laat kom, kan ik dan nog een pedicurebehandeling krijgen?
Uiteraard is het voor iedereen — ook voor de volgende cliënt — prettig als afspraken op tijd beginnen. Komt u onverhoopt 15 minuten te laat, dan doen wij binnen de resterende behandeltijd wat noodzakelijk en mogelijk is. Houd er rekening mee dat de behandelprijs ongewijzigd blijft.
Wat gebeurt er als ik mijn afspraak vergeet?
We hopen natuurlijk dat het niet zover komt. We proberen dit te voorkomen door u vooraf te herinneren via e-mail. Daarnaast nemen we telefonisch contact met u op, om te checken of u nog komt. Mocht u uw afspraak toch vergeten zijn, dan kunt u deze uiteraard opnieuw inplannen.
Let op: Omdat de gereserveerde tijd niet meer ingevuld kan worden, brengen wij 100% van de behandelprijs in rekening, zoals vermeld in onze voorwaarden. Waarom wij dit doen, leest u hier.
Wat gebeurt er als ik mijn afspraak te laat afzeg?
U kunt uw afspraak kosteloos annuleren tot 24 uur vóór aanvang. Bij een latere annulering of het niet nakomen van de afspraak brengen wij het volledige bedrag in rekening, zoals vermeld in onze voorwaarden. Waarom wij dit doen, leest u hier.
Is er parkeergelegenheid?
Ja, er is gratis en voldoende parkeergelegenheid voor de deur.